dinsdag, februari 05, 2008

ROTTERDAMS Filmfestival plus foto's Gedichtendag

Pictures of Poetry Day 008

daarna bril opzetten
en zelf in actie schieten
statieven laten vallen,
micro afsluiten
heel ruig en funny optreden
"Aha Liefde
Weg Liefde"
we praten met Mark Pim die weer heerlijk piano speelten
onze oren indommelt.
zijn vriendinnen zijn schoon.
joh zo sterk.
mijn ogen vallen op Jessica Depreter
een
wederzijds verlangen drijft mij naar de mooie
Elfenjonkvrouw.
in haar ogen staat te lezen dat
ze Spin De Swerts zijn optreden
zeer bevredigend vondt.
Haar beeldschone
Slimme
Glimlach
wil dat il naast haar neervlijt.
ze gebaart dat
IK
HAAR
Dij mag betasss
sssssten
(dat ik dan ook doe, alles voor fans)
genot uit zich in een zeldzame
Kinky alternatieve giechel waarna haar
elfenstem in mijn oren de volgende woorden
Duizelt
"I'm W i t h G o o d..."
MMMMMMMMMMMMM
ik praat met The Amazing Marjon
over haar roze nieuwe loft, fantastischzij is lol!
HET IFFR
foto uit de hal
de gebouwen rond het complex:
dit is het gerechtsgebouw waar we elke dag voorbijkwamen
om naar het hotel te gaan...precies een moderne strafkamp
nice view don't you agree?
mooie stad.
alle cinema's staan naast het station in een grote blok
(7 cinema's met echt wel origineel ingerichte zalen)
daarrond winkelstraten met Argentijnse restaurants,
een chinese DIM SUM WIJK,wat wolkenkrabbers, een heerlijke kebap zaak, Mc Donaldsen en Coffee Shops die
naast meubelwinkels en matrassenverkooptenten
liggen.we verblijven er drie dagenen zien verspreidt 10
films waarvan elke filmeen ander genre, uit een ander land,en de alternatieve tour
opkomt.
die dag zien we er drie waarvan 1 in de mooiste zaal ooit.
leuke ervaring in de Luxor
een zaal met gouden omsieringen,
lichtbuizen naar het scherm toe,
prachtige kleine stoelen in het rood...
allemaal heel fifthy's de mooiste zaal qua cinema die ik in dit leven al heb tegengekomen. BLOEDMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
niet wetende waar en wat de volgende prent is
komen we in een theater terecht
waar ze een cinema scherm op hebben gemonteerd.
vernieuwend doch?
hier zijn we in The Pathé,
de mooie grijze rustgevende stoelen
tijdens Appleseed
voor de grote winkelstraat van kilometers
lang in de buurt ligt deze rijm op de grond