vrijdag, april 06, 2007

Saskia De Coster in mijn horrorkrochten

niemand leest mijn blog
maar dat boeit mij niet,
het volgende schrijf ik toch op!

de week na de ezels.
een week vol twijfels en psychoses
mijn optreden daar liet dan toch
iedereen discussieren.

de één zei dat de performance nu
goed was maar de inhoud plots weg.
een ander noemde mij the new Jim Morrisson
etc etc.

ik ben compleet in de ban van Xavier Roelens
eerst verscheen er een tijdschrift voor mijn ogen
waarin een interview van mij stond.ik door Roelens zelf
geintervieuwd. dat is wauw.

dan iets op you tube van de man gevonden wat me tot schrijven zette.

anyway
Saskia De coster op Canvas.
het regime pakje het zweepje de leren laarzen, vetgeil.
en net als mij is Saskia geintresseerd in en zelf "Psychotisch"
net als mij is ze verslingerd aan Japanse en Chinese (term kwijt)
gruwel bloed obscene films.
net als mij is zij geintrigigeerd door de pshychopaat het genie "Hans Teeuwen"
net als mij kickt ze op Aphex Twin
net als mij is ze verslingerd aan Daan en Justin Timberlake.
dat zich uitmonde in een nederlandse Vertaling van
Cry Me A River geschreven door Saskia en gebracht door Daan.

Val in Het Zwarte.

Val in het Zwarte.

Val In het zwarte.

gaarne had ik geindigd met
Saskia kom naar Ghent 0p 21 April naar mijn Spinyopaat.
GE KUNT ME GRATIS MEENEMEN

en eeuwig in uw Horrorkrochten moogt gij mij houden.

ik wil in uw zwarte vallen
gij zwartharige trut.

(reclame gent in de vorige bloggposst.)
Spin

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Aphex Twin??? baaaaah!!!!

Uw blog wordt belezen....

1:30 a.m.  

Een reactie posten

<< Home