maandag, augustus 11, 2008

Laatste maal Tori Amos from dranouter!


mooi he zo echt?

ook de Duitse meisjes stuurde hun foto's van Tori door...

g
e
n
i
e
t
ervan!

Tori Opens The Soul
welcoming us to a special performance

she is watching you with romantic Eyes
You can have me!
cirkels and cirkels again cirkels and cirkels again we go in cirkels and...
I Need You So Much Closer

zie de rust. voel het opgaan. beleef the Amos...


dank u wel, merci, thanks, danke
i nEED yOU sO mUCH CLOSER
I Need You so much closer
I Need You so Much Closer
I Need You

so come on!
SO COME ON!


1 Comments:

Anonymous Angelina said...

Hehe leuk hé, om Tori bezig te zien.
Mooie foto's!!
Ben vorig jaar naar Antwerpen geweest (zelfde als dranouter) en vandejaar cactus =)
In oktober nog eens naar Amsterdam...
pff wil meeeer shows doen, mja (wordt een beetje duur na een tijdje)

9:47 a.m.  

Een reactie posten

<< Home