maandag, maart 30, 2009

mijn neef is een rockster!

Hay Kleintje.

je rijdt over de houten wankele brug
waar menig tovervolk al eens is afgevallen.
je negeert het bord

STEVENSVENNEN 3 KM

passeert doorheen

R A U W

Hamont Metal City leeft.
pompt. Tante uw huis is Rock N Roll,
het verassingfeest in excelsior, voetballen
met death metal stars, met Charlotte achter
de toog :))
headbangen,crowdsurfen, op het dak kruipen
en in het publiek springen
met de hoop dat iemand je vangt, pitten springen
1 grote oplevende massa volk. drie bands van hevigheid,
vuur en
kun
n
e
n

met als headliner de neef en de zijne.
"Mijn Neef is een Rockster!"
mijn nicht is fantastisch
en zijn vriendin mag er meer dan wezen.

"ik ben er ook op" sprak de familie
& de vriendenkring.ik ook, het is moeilijk om dat niet
te zijn.
je zangeres van 1.m50 schreeEEEEEEEUWT met
de stem van een monster van drie meter hoog.
Where The Wild Things Are Melodic

mijn neef is een rockster
en zijn kamer is ro...
waar steeds mensen bijkruipen in het donker
waar we plots met vier op één matras in allerlei
richtingen liggen te ontwaken.

beneden slaapt iedereen
naast en tussen meubels. Paul Kalkbrenner
bezingt de nacht (het kon ook Interpol geweest zijn)
we kopen paardenzwepen en er is spek en
ei voor iedereen. ik heb jullie al vier jaar niet meer
gezien wegens optredens, maar dit jaar
BLIJF ik.

want ik ben trots op jullie.
dodelijk trots. het meisje zwaait
vannachter de gesloten raam als
een opgesloten prinsen vol verliefdheid.

op dagen nederlands praten
en blogberichten die maar niet willen
eindigen wegens ontbreken van een goede eindzin...
of dagen die mogen blijven doorgaan...