zaterdag, april 04, 2009

Dralenprinses

they didn't put up a fight
they didn't make a sound
i can feel your halo
pray you wont fade away.

met het aanbreken van de laatste Dirt
eindigt nu ook de laatste serie die ik volgde
net op tijd. vanaf nu theaterrepetities,festivals,
zomeroptredens en leven.

dit is het meest
verhelderenste
gevoel sinds
zinderen. pure
extase, door stil te
zitten kijken naar levende cinema.
theater van een nieuw soort
genre mensen.

u
i
t
g
e
p
u
t.

Teveel schoonheid kan
je ogen bevatten. hebt u de zomer al opgemerkt?

in St Pieters straalt leven
en jeugd. kom ik mijzelf al zwevend tegen,
zie ik wat gebeurt is met het ex vriendinnetje, en ga ik verder.

en dit is het,
d e n k ik. muzes
laten acteren
alles omarmen en
schrijven. en geef het maar eerlijk
toe je ziet hem nog
graag hé? in mijn reusachtig
lievelingsdier
de trein in
duizelende
sla-
pen
val-
len

terwijl Beiruts
levensloop mijn
oren
bedwelmt.

het leven is waanzinvol

woorden
zalf
onmiskenbaar
...