woensdag, november 19, 2008

Within Temptation Black Symphony in Elisabethzaal

de laatste herinnering van Within Temptation
dat voor mij echt telde was vorig jaar Pukkelpop:

ik en Bruce stonden bij Within Temptation in de Mine White Room
toen ze een akoestische set speelde. naast mij staat plots D. uit AALST
een gothicmeisje dat ik leerde kennen twee jar daarvoor op de Lokerse Feesten toen
Within Temptation daar stond.ze liet toen een indruk op mij na...
ik zag haar in een flits het jaar daarvoor op pukkelpop en ze verdween...

en daar staat ze ik hoor "hey!" Within Temptation zingt de intro
ik draai om

"I have been waiting
for someone like you
but now you are slipping away
why, why does faith make us suffer

there's a curse between us
between me and you..."

What Have You Done

WT in de elisabethzaal is buiten een astridplein gevuld met gothics.

binnen is het magisch
een cinemascherm alleen voor de videoprojecties.
Within Temptation akoestisch met violen en strijkers...
extra zangeressen zingen mee geprojecteerd op het scherm...

we krijgen allemaal een groen lichtstaafje omdat iedereen moet blijven zitten
Sharon ziet eruit in deel één alsof ze Prinses Leia van Star Wars is...
het verklaart dat groene jedi zwaard dat iedereen vast heeft...

magie, was bijna vergeten hoe goed deze groep wel niet is.

meer ga ik niet zeggen
u hebt wat gemist

s.