donderdag, december 25, 2008

2008 het jaar van iemand anders

hallo
Dit is niet het jaar dat ik u wil vertellen
dit is niet het jaar dat u vrijwillig wilt zien
daarvoor is het ten eerste te eerlijk,
te bot en te dood echt.
(You got the start within.
The World is at your feet
Pleasse don't let me down
Pleasse don't...)
2008 was het jaar van iemand anders.
in januari laat Radiohead van zich horen
met een album dat ver vooruit zijn tijd is.
op Werchter bewijzen ze een heldenstatus.
In Rainbows is het beste album van 2008.
Ellen Page speelt na begeesterlijke rollen de hoodrol in
"Juno" en de beste actrice van dit decennia word genomineerd
voor een oscar. gerechtigheid!
congrats & kudos

Beirut duikt op en ik ben omvergeblazen...
prachtige albums dit jaar komen van
Keane (Perfect Symmetry)
Headless Heroes (the silence of love)
The Veronicas (Hook Me Up)
Hook Me up is veel,
electro en rockpop
maar is vooral goed.
echt wel veel beluistert afgelopen maanden.
in 2008 komt al het goede terug
The Verve (werchter)
Avril Lavigne (Vorst)
Rage Against The Machines
Alanis Morissette (beidde Pinkpop)
Cpex (inkerwoofer)
Death Cab For Cutie
Mogwai (alle2 Openluchttheater)
Isis (Polslag)
Tori Amos (Dranouter)
2008 is niet mijn jaar.
maar het jaar van de mensen rond mij heen,
het jaar van elke organisator, artiest,vriend, vriendin,
steun, muze & toeverlaat die alles en elk zo echt maakte,
tastbaar waren en elk woord/daad/moment bezielde.
ik ga dit jaar heel hard missen.
dankzij u, voor u, aan u
u was er bij elke droom die in vervulling
ging, elke sprankel hoop en vernieuwing
u was er om de kansen te geven.
Ik heb iedereen verslagen dit jaar !
en ben daarom zeer blij dat dit mijn jaar niet was
(No More Running Away
No More Running Away...
No More Running Away
you don't know what is
No More Running away
this time
No More Running Awaaaaaaaaay!)
maar dat van iemand anders