woensdag, juli 29, 2009

BLINDING FLORENCE THE MACHINE

het huis heeft een nieuwe bewoner,
Bayleys van Mercedes.

EN HET HEEFT NIET LANG GEDUURD,
dat de positieve energie van het huis,het beestje
heeft aangetast

"wil jij mij opeten?"

en hij kauwt op mijn haar.

"jij mag dat
ik hé.
ik smaak naar kokos."

ER IS een nieuwe bewoner in huis
en na drie bezielende weken keer ik met tranen van geluk en spijt,
en "blond" nieuw haar naar huis en ik zal deze weken nooit vergeten.

IK ZIE DE KAT GRAAG

hij legde mij eerder met zijn pootje het zwijgen op,klemde zich om mijn voet
omdat ik constant te snel ga hij luistert naar dezelfde muziek als ik.

(

en het typt mee mijn berichten. het is een menselijk beest.
ik ga nog genieten van de metgezel het vult het gat dat de poezie achterliet
en het heelt de schaduw die ik speel.

tot in september en take care iedereen.

"het is niet dat ik uw
handen wilde zien,uw haren wilde ruiken
uw ogen controleren op een spoor van spijt.
dat interesseert mij
geen knijt"